Wednesday, September 9, 2009

Sembang -sembang

Ini perbualan antara aku dan hubby minggu lepas ...

Situasi 1

Yg , nanti saya nk gi umah akak tau , nak buat kuih raya, pastu nak gi tesco / giant jap

 kalau nak gi tesco ikut je jalan belakang tu , tak yah lah gi giant , banyak kereta .. risau lah 
 Tak sure lagi kena tengok macam mana ... 
 Kalau nak pergi giant jugak bagitau sy dulu .. hati -hati bawa keta tu ..ehhhh .. yg gi tesco je tau 
 yelah ... yelah org gi tesco je 

Hehehe ... tapi sudah nya aku dan kakak aku tu , gi giant tanpa pengetahuan hubby, bila hubby cakap baru cakap dgn dia sebab handphone aku tertinggal kat umah , selamat nasib baik dia tak marah .. hehehe .. maybe sebab gi dgn kakak kot ..
Situasi 2

Yang , org nak beli baju raya ni ....
Nak beli kat mana .. 
Org nak gi subang parade, pastu pkns shah alam, pastu nak gi tesco dan nak gi giant 
banyaknya tempat , kita gi 2 tempat je ... 
ala ... mana boleh 
kita gi subang parade dan pkns dulu ... tesco dan giant tu lain kali 
yelah .. yelah ...

See, kadang -kadang tu , nak keluar rumah gi kedai atas pun kena bagitau suami tau , rimas jugak tapi kang kalau ada org yg mengata-ngata atau yg samapaikan kat hubby lagi susah ..
So , baik lah beringat sebelum kena , tapi selalunya hubby bagi aku gi mana -mana 

Siap cakap lagi , yg kalau bosan duduk rumah gi lah jalan -jalan , tapi hati hati tau bawa keta tu ..
yelah hubby tau yg isterinya ni kaki merayap , kalau duduk rumah sehari dah bising nak keluar jalan -jalan ...

lalalala ... yg minggu nak gi jalan mana plak ya ...


No comments: