Wednesday, September 9, 2009

Kami

Pagi tadi lepas bersahur aku ada selisih faham lite -lite dgn hubby , mana tak nya sebab hubby tak teman aku nak keluar beli baju raya semalam

Selalunya ,even aku tak boleh puasa pun aku akan teman hubby bersahur, tapi nehiii .. hari aku tak buat pun sebab sentap dgn hubby ...

Yelah , kadang -kadang tak boleh nak salahkan hubby jugak maybe dia penat kot , tapi bayangkan aku dah siap-siap semua pastu gerak hubby , boleh plak dia cakap nak tidur kejap ..sudahnya aku tukar baju tidur terus tidur ..

Pastu , pagi tadi hubby tanya kenapa tak teman dia bersahur , so aku cakap yg tak pe nanti boleh makan pagi sebelum gi kerja , kunci jam awal sikit pastu dalam 7.30 tu hubby gerak suruh makan , yelah maybe hubby rasa bersalah kot , pasal hal semalam...

Siap kemaskan katil lagi , pastu hubby cakap malam ni nak agak aku gi beli baju raya ..

Kangg .. kalau aku dah siap -siap macam semalam ... ada yg tidur luar ni kang ...malam ni kena pergi jugak , mana aci hubby dah beli seluar utk raya , tapi aku belum lagi ...

No comments: