Thursday, September 3, 2009

Kenapa Nanny

Hahaha .. mesti korang pelik kan kenapa nama Nanny ...

Sebenarnya , kebanyakkan officemates aku dah tahu yg aku ni ada blog ,dan disebabkan itu jugak aku terpaksa change delete blog yg lama sebab kadang-kadang aku ada jugak buat luahan perasaan tentang ketidak puas hati aku kat management office ni

Satu lagi , aku segan lah kalau mereka bawa apa yg aku ceritakan setiap hari ...

Hehehe, kalau mereka goggle under my name Arlina , sure dah access kan , so disebabkan itu jugak lah aku terpaksa guna nickname yg lain ..

Tapi kenapa Nanny kan ... ye sebab kalau tak salah aku setiap hari ada cerita The Nanny kat channel 702 , hehe tu yg dapat idea nak letak nickname nanny ,... ala tak jauh bezanya dgn Ina jugak ..

So ini  kiranya pengajaran dan kisah baru dalam kehidupan aku ...

Blog aku ni berkisarkan kehidupan seharian aku bersama org -org yg tersayang dan org yg mengenali diri ku ni ... bagi sesiapa yg gelik ... aku tak paksa uolls ... harap uolls faham apa yg ingin aku katakan ...

Apa- apa pun sebelum aku memulakan coretan aku ni ... aku minta maaf sekiranya korang terasa dgn gaya penulisan aku yg sempoi dan kewl ni ...

No comments: