Wednesday, September 16, 2009

Lagi berita gembira

Alhamdullilah syukur , akhirnya Allah makbulkan jugak permintaan aku ni  ... ala sebenarnya tak lah berat sangat permintaan aku tu tapi pertama kali beraya sebagai suami isteri ni , mesti tak boleh nak ikut kepala sendirikan. Kan haritu aku ada cakap yg kami tak confirm lagi beraya di rumah sapa dulu , so semalam dgn confidentnya hubby cakap tahun ni akan beraya di rumah aku selama seminggu .... dan lepas tu baru pergi rumah mak mertua aku ...

So tak payah lah aku nak susah -susah kan , hehehe .. seronoknyasss , lagi satu hubby dapat kerja kat Public Bank tapi masalahnya hubby macam sayang je nak tinggalkan kerja sekarang ni sebab sekarang hubby dapat masuk kerja lambat , pastu kerja nya pun tak teruk mana pun , lagipun tempat kerja hubby dekat je dengan tempat kerja aku so kira nya tempat kerja kami sehala lah ....

Kalau hubby kerja kat tempat baru tu , of course lah hubby kena masuk awal kan , pastu tempat kerja hubby kat KL , so jauh lah dari tempat kerja aku ni ...Hubby tanya pendapat aku tu , nanti malam karang baru boleh bincang elok -elok sebab kita kenalah fikirkan masa depan kan , mcm gaji yg ditawarkan dan benefit nya ..

Harap -harap lepas ni adalah lagi sinar kegembiraan yg menerangi hidup kami berdua ni , .... sekarang ni hubby selalu berdoa supaya aku mengandung plak ... harap -harap lepas ni doa kami tu diperkenankan oleh Allah Yg Maha Esa , Amin ....

2 comments:

Intan and The Boys said...

eh, first year raya kena la beraya belah isteri.
:)

isya said...

hubby dpt keje kat public bank??
elok la tu.. rezeki.. tahniah..