Tuesday, September 8, 2009

Birthday hubby

Udah ku bilang dalam entri yg sebelum ni .. 8 September .. birthday hubby ..

Tapi tak ada special dinner pun sebab aku tak plan apa -apa cuba wish je kat hubby ...

Tapi semalam ... sampai rumah , basuh pinggan .. aku terus kebommmmm ... tidur , cadangnya tepat pukul 12 nak wish birthday .. tapi aku dah kengantukkan ni tak sedar pun ..

Pastu dengar hubby cakap ..

" Yang , tak wish birthday pun kat saya  ... , ehh ... dah pukul 12 ke ? "

" Yang , sorry sy mengantuk lah , happy birthday yang "

" Tak ada hadiah pun , ehmmm .... " " nanti saya kasi ehhh ..."

Pastu aku tak tahu apa dah , sebab dah ngantuk sangat ..

So , kat sini aku nak wish Happy Birthday kpd En Firdaus .....semoga murah rezeki sebab nanti aku boleh beli macam -macam , dipanjangkan umur sebab aku nak bersama dgn dia je , pastu jaga diri selalu

Apa -apa pun semalam aku sempat masak juadah berbuka nasi ayam .. kegemaran hubby ...

Tak sempat nak beli kek , atau hadiah lagi ...

Lagi satu sebelum terlupa , hehehe ... hubby dah bertambah tua ...

Lalala ....

No comments: