Tuesday, September 15, 2009

Bosan dgn sikap mereka

Entri yg bukan bermaksud utk membuat ketupat atau bergosip tapi sebagai salah satu luahan ketidakpuasan hati aku dgn sesetengah org disini.

Kadang -kadang sikap mereka ni , menyusahkan aku je ,selalu beri arahan tapi penyudahnya aku yg terkontang kanting sendiri , bosan betul.

Kan tak lama lagi dah nak raya kan , so mesti lah aku expect gaji dari majikan aku ni , tapi masalahnya mereka ni buat macam tak reti je, yelah aku ni bergaji kecik je mesti lah nak pakai duit utk macam -macam hal .

Entahlah aku dah macam tak ada hati nak kerja kat sini lagi , tapi yg menjadi masalahnya buat masa sekarang ni aku tak ada jawatan kosong, memang aku ada apply tapi mesti semua tu ambik masa jugak kan .

So ,cara yg terbaik tunggu je lah jawapan dari kerja yg aku minta tu , sekarang ni sambil aku kerja sambil tu jugak cari kerja kosong .. habis cerita .. memang company ni tak boleh nak expect lebih-lebih sangat , aku pun dah bosan dgn sikap mereka ni ..

2 comments:

Intan and The Boys said...

sabar ek.
cam kite pon, dah rasa macam anak tiri kat sini. tapi cuba bersabar dulu untuk jawatan yang dijanjikan sebelum ni. kalau sampai tahun depan tak dapat jugak, nampak gayanya kena chow jugakla.

huhuhu~

Nanny journal said...

Puan kure2

ha'ah dah tak larat dah nak sabar tapi kalau nak chow mcm tu kena tunggu dapat kerja lain dulu , kang x pasal2 tak ada duit plak .

Hopefully , esok dapat berita baik , yelah tak beli lagi baju raya tau , sedih tau ..