Thursday, September 17, 2009

Selamat Hari Raya kepada semua ...

 Esok aku akan start utk menyambut hari raya , yesss .. aku menag dah mention banyak kali supaya korang dah talk larat nak dengar , hehehe .. tak da lah sebenarnya aku just nak inform yg esok aku akan start bercuti dan akan dikesempatan ini aku nak mengucapkan " Selamat Hari Raya Aidilfitri " utk uolss  semua ..

Ok, dikesempatan ni ,aku dan hubby ingin menyucapkan selamat hari raya dan  sekiranya ada segala kesilapan melalui tutur kata , penulisan , bercakapan atau ada perkara yg korang tak setuju dengan aku , di sini aku ingin menyusun 10 jari ... utk say sorry buat teman -teman bloggers yg selalu menjengah blog yg tidak seberapa ni ...


Bagi yg akan merayakan hari raya dikampung halaman masing-masing , berhati -hati lah selalu di jalan raya , kalau mengantuk tu bawak-bawak la behenti , ingat orang yg tersayang tau ....

Semoga kita akan berjumpa lagi di lain dan waktu yg lain ...

" Selamat Hari Raya Aidilfitri " sambil dengar lagu raya ...

No comments: