Monday, September 7, 2009

Bising

Sekarang ni bersiaran di cc tempat adik ipar aku kerja ...

Tapi masyaallah , biasa lah cc what you expect kan ... mesti lah bising .. lebih -lebih lagi sebelah tempat aku ni dekat dgn budak-budak sekolah ..

Tapi nak buat macam mana kan , kalau tak jenguk blog ni sehari rasa mengigil ko ... dah tahap parkinson dah ..

Aku ni tak boleh tengok blog , entri yg lama , kena gak post entri baru ...

Okey, hubby pun join jugak kat cc ni , tapi hubby main games apa tah ... aku memang tak minat ... dah kata aku ni bangku sikit bab games ni ...

Ok, sebelum tu sempena dgn bercutinya warga Selangor .. sempena Nuzul Al -Quran ...

Aku tahu korang ambik kesempatan utk berbuka di luar lah , shopping lah ... tapi sebelum ingin berhati-hati di jalan raya ...

No comments: