Tuesday, September 8, 2009

Ceritera berbuka puasa Ahad

Tak ada apa yg nak diceritakan sangat since gambar tak ada pun .. tapi korang imagine la sendiri

Ok, ceritanya Ahad lepas aku berbuka kat rumah kakak aku tu , teman dia gi beli barang basah kat pasar Seksyen 6 Shah Alam , aku pun turut sama beli barang basah jugak ..

Pastu , lepak rumah dia , dan kitaorang start memasak utk juadah berbuka dalam pukul 4 lebih , awal kan , tapi petang tu kakak aku pergi Param kat Stadium Shah Alam tu..

Sedap makan ramai -ramai ni , abg aku yg first pun join sekali , so meriah lah suasana berbuka hari tu..

Menu berbuka kami :
1.Ayam masak merak
2.Masak lemak siput sedut
3.Ayam masak lemak cili padi ( kakak ipar aku bawa)
4.Sayur campur
5. Sayur kangkung ( kakak ipar bawa)
6.Sambal belacan & petai
7.Bergedil goreng
8.Kuih muih
9.Air tembikai , kopi

Meriah kan juadah berbuka kami , lepas tu dalam pukul 8 lebih aku dan hubby gi kedai tinted kereta plak .

Hubby nak tengok kawan dia buat tinted kereta..

Hishh .. tak habis -habis dgn tinted kereta ... tu la lelaki kalau dah jumpa kawan , isteri pun tinggal belakang.

Sabor je lah ....

Pastu gi teman hubby gi Downtown , Cheras , dia nak beli barang sikit .....beli sikit -sikit je

Macam biasa gambar memang tak ada ya ..

Balik lambat , so esoknya terlepas bangun sahur ... hehehe .. tu lah balik lambat lagi kan ....

No comments: