Thursday, September 17, 2009

Gaji .. oh .. gaji

Hehehe ... orang lain dah lama dah dapat gaji , tapi aku ni je yg baru je dapat gaji semalam ... seronokss
barulah feel nak beraya sakan kan ... ehhh .. bukan beraya sakan tapi beraya secara berhemah gitu ..

Dah akhir-akhir ramadhan ni , feel nak bekerja pun dah kurang je , malas je nak buat kerja semua kan .. biasa lah dah nak dekat raya memang macam tu kan ..


Bila dapat gaji je , baru lah otak ni fikir nak beli apa kan ... dalam kepala ni dah berderet -deret list yg dah tunggu utk dibeli .. hehehe gila tamak kan ..

Hari ni adalah hari terakhir aku bekerja sebelum menyambut hari raya , dan aku akan bercuti selama 1 minggu , bermula dari 18 - 27 September ... dan secara automatiknya blog ni tak kan berupdate lah , tapi tengok lah kalau -kalau mood nak update blog datang , berupdate lah blog ni ...

Dan aku akan balik kampung pada pagi Sabtu nanti , kenapa balik hari Sabtu ?? ye aku balik sabtu sebab Jumaat tu hubby kerja lagi , aku ni je yg dah gatal nak bercuti awal hehehe... mood dah tak ada lah ..tapi aku sibuk mengemas rumah plak lah ..sebelum balik kampung ...

Ok , tu je nak inform kat korang ... nanti sebelum balik aku akan update lagi ya...

No comments: