Thursday, September 3, 2009

My new blog

Fisrt of all , aku minta maaf kepada kalian semua ... disebabkan penukaran blog aku yg secara tiba -tiba ..

Blog aku yg lama tu , aku dah delete, sebab musabab aku delete  biar lah rahsia ...sebab aku takut perkara yg sama akan berulang lagi ...Mungkin ketika tu aku ghairah utk berblog sampai tak sedar akan akibat nya.So ini sebagai pengajaran buat diri ku ..

Macam yg sebelum ni .... tujuan aku berblog hanya suka -suka sahaja, disamping menambah kenalan , aku jugak suka bercerita , dan blogsport ni sebagai salah satu diari maya aku ....Yelah utk masa akan datang aku akan dapat membacanya sebagai kenangan yg telah aku coretkan sebelum ni ..

Ok, sekali lagi aku minta jasa baik korang semua utk share link anda kepada aku ni ....

Harap maaf disebabkan kesulitan yg terpaksa korang lalui ...

( Perghhhh ... skema tak ayat ) ...

No comments: