Wednesday, September 9, 2009

Menu berbuka

Entri ni bisa buat korang terliur-liur tau , tapi kuatkan iman ye ...

Tapi aku tahu apa yg aku nak show ni biasa- biasa je bagi korang kan ... kan ...

Semalam, balik je dari ofis terus zasss ke rumah , dgn tak tukar bajunya terus tang tung kat dapur dan dalam pukul 7 kot semua settle ...

Menu yg simple yg aku hidangkan utk hubby aku tu , kadang -kadang hubby ni cerewet sikit tapi kadang -kadang ok plak , pelik -pelik ....

 
Menu aku yg pertama , sambal ayam  again ... yes kami memang penggemar  sambal ....

 
Masak lemak kobis , hubby cakap masakan ni kobis masak susu ..
 
Masak lemak cili padi siput sedut ( ni balance dari rumah kakak aku hari tu )

Favourite hubby , petai ... act , aku nak buat sambal belancan .. tapi macam malas plak ..
Hehehe ... ok what still boleh makan dgn sambal ayam ..
Overall , juadah berbuka aku semalam ... siput sedut tu kami makan last sekali sebab kena sedut .. baru feel macam makan kat restoran seafood ..
Jangan korang terliur plak yek , ehhhh ... ada ke ??
Lu , fikir lah sendiri ( ikut macam nabil cakap )

No comments: