Tuesday, September 8, 2009

Port village - Klang


Sabtu lepas, kami ( aku, hubby dan kawan -kawan hubby) ada buat makan -makan ...

Tapi kami sampai lewat yelah sebab nak pergi sana berkonvoikan , mesti kena tunggu sorang -sorang datang ..

Yg  penting makanan kat situ sedap dan marvelouuus ... janji pukul 6.30 gerak dari kesas tapi sudahnya gerak dari kesas tu dalam pukul 7 .10 malam , mana tak lambat kan ...tup -tup samapai sana dalam pukul 7 lebih ..

Masing -masing bawa kereta laju sebab dah lambat nak berbuka ...

 
Layan gambar aku dulu , time ni dah kebosanan menunggu mereka yg janji nak sampai awal , tapi alih-alih sampai lambat jugak ..
Tapi nasib baik , time ni tuan blog dah merdeka dulu , so tak la rasa lapar sangat -sangat ...

Hubby tangkap gambar curi + gegar -gegar , kononnya hubby nak kenakan aku lah tu , time ni aku sedap-sedap makan ketam ...
Hehehe .. hubby tak boleh makan seafood sangat sebab dia allergic seafood , hahaha ... kesian ..
Pas makan , tu sessi bergambar dgn teman rapat , kalau nak tahu ... dia ni lah teman saya yg paling rapat dikalangan wife kepada kawan -kawan hubby .
Kadang -kadang kalau dah jumpa , asyik bersembang je , sampai hubby cakap yg saya & zila ni tak leh nak berpisah , asyik bersembang je ....
Port makan kami ... Restoran Port Village , time ni masing -masing dah buat hal sendiri ...
Kami memang geng bergambar  ....
Kawan -kawan hubby , masing -masing bawa wife mereka ....
Ye , kena bawa wife kan , tak kan hubby makan sedap -sedap , isteri kawan rumah makan biasa  je ,
Tak adill  kan  ....
So , para suami -suami kena ingat selalu -selalu lah bawa isteri makan -makan .
.
Last sekali , entri ni diakhiri dgn gambar kami yg kenyang lepas makan -makan seafood tu ,
Hubby dah potong rambut , see macam gaya solger -solger je ..
Kami pasangan yg suka bergambar ...
Hahahaha ...
Ada , banyak lagi kami yg aku snap tapi guna kamera dslr kawan hubby , nak tunggu dia emailkan dulu ..
Nanti aku tempek kan ...
Overall makan kat situ sedap dan memuaskan  tapi kalau boleh aku nak makan lagi , nak makan banyak -banyak sebab tak puas .. aku memang peminat seafood ...

No comments: